четвъртък, 15 април 2010 г.

Станимир Панайотов

1980: Родени от студа

родени. родени през 80-те. онова, което е било само
заръката за изгрев, началото на студената оправдана
война: родени, или дори неродени на острова на зоофилите.

в царството на политическите зоофили. родени само за да
бъдат студени, а не едва за да се родят – били и изродени.
днес сме в дебели стени. изстинали. историйката е вечна.

омразата и злото са ненужни:

и те са тук, и това е всичко, което е тук като рай на земята.

злато в краката. пари. злато в сърцата. параметри, пари.
система на люлките. ад на системите. нашите меки пети.
високомерна нормална сплетня. под вентилаторен вятър

родените взeмаме кюлчета злато и стържем нашите
къртичи и меки пети. златото-пемза лъже краката ни.
лъже ги, че историята не се повтаря. че златото е зло.

злото е земният рай на неродените – немощен резерв от млади и
ръждясали кюлчета истина.
в небцата давиме истина.
за никого скрит е ключа
за злото н а и с т и н а.

In God We Trust (Ltd)!





Бог vs F31

хапове: непреодолими и значими
рентиери на органи в мен
гневни и нищни се вият навътре
из един доктор без качества
сред мъже от увивни гръбнаци из мен

гневни и хищни се впиват най-вътре
камбани и полипи, в лудост езиците
им гонят вятърни статуи по спорите
на двата ми гневни и бързи гръбнака

вали вали вали и под хапове
паднал върху собствените си
стонове хленча и знам: плача
само когато дъжд ме вали: от
днес завинаги дъжд ще вали

звезди и увивни гръбнаци - завинаги,
в мощно-тихите ропоти - талази завинаги,
бунт планетарен в ребрата - завинаги

днес аз смятам през
очите си бог да пусна
да гледа прожекциите
в моите очи очите на

божие лайно
чупиш прозореца
ти си божие лайно
викай над майка си
ти си божие лайно
линейката идва за
теб индексирано нищо!
аз съм Богът-F31 а
ти си индоктринирано нищо!

обекти и думи се любят - завинаги
станиоли с устата се вричат - завинаги

бог е едно и все е едно, аз съм линейката
аз и завинаги: стон срещу бога по 100
аз - еферентен аксон - бог vs F31
бог - индиферентната цифра:
резултати за него: 0:01

1 коментар: